12 februari 2014

Blutsgeschwister inköp!

Ett märke som vi har jobbat med länge och som vi gillar mycket är tyska märket Blutsgeschwister. De vågar mycket med färg och mönster och har mycket klänningar i deras kollektioner.

Häromdagen hade jag besök av agenten för märket och tittade på AW14, alltså kläder för nästa höst.




 

Jag beställde ett gäng olika klänningar, två toppar och två jackor. Det var riktigt fina kläder som vanligt. Jag har en grön jacka från Blutsgeschwister från förra hösten och det alltid folk som frågar om den finns i butiken. Så jag var väldigt glad när jag hittade en jacka i samma färg men ny modell. Inte för att man längtar efter höst nu men när man beställer kläder till butiken längtar man alltid lite efter att det ska komma så man får hänga upp och visa er kunder. Nu längtar vi efter våren :).

/Cissi 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar